Handelsbetingelser

Fusion Sportswear System

FUSION ApS (CVR: 26685869)
Lansen 8
9230 Svenstrup

 

Kundeservice

Alle ordrer og alt kontakt håndteres af vores kundeserviceteam, som du altid kan kontakte på support@fusion.dk eller tlf. +45 9855 1705, hverdage fra 8:30 - 15:00.

 

Levering og forsendelse

Ved bestilling inden kl. 13.00 pakkes og afsendes din ordre normalt samme dag - 365 dage om året. Dette gælder dog ikke varer, hvor der bestilles med tryk, eller det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere leveringstid.

Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-3 hverdage efter, at ordren er afsendt. Alle danske ordrer sendes med GLS og PostNord. Internationale ordrer sendes med GLS, PostNord, DPD eller DHL. Der kan være et par dages længere leveringstid grundet den længere transport fra vores danske lager. Alle varer leveres så længe lager haves. Bestilles der flere produkter i samme ordre, og produkterne har forskellig leveringstid, skal du påregne at leveringstiden er den længste. Det skyldes, at ordren bliver sendt samlet. DER TAGES FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, LAGERSTYRINGSFEJL OG PRISÆNDRINGER.

 

Ændringer eller annullering af din ordre

Når din ordre er blevet afgivet, så kan du ændre den ved at kontakte os på support@fusion.dk. Vi kan assistere dig med at ændre din ordre, HVIS ordren ikke er afsendt, før du kontaktede os.

Hvis din ordre er afsendt, så har du stadig 14 dage til at annullere din ordre. Venligst se nedenfor for mere information om retten til at annullere.

Uden at være bundet til at skulle kompensere dig eller på anden vis dække udgifter, har vi retten til at annullere din ordre i en af følgende situationer:

  • hvis en uforudset fejl sker, så som en betalingsfejl
  • hvis din betalingsinformation ikke kan verificeres eller hvis informationen ikke er korrekt
  • hvis vi mistænker, at din ordre er blevet placeret i ond tro eller i relation til kriminelle aktiviteter    

Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at løse ethvert problem, der måtte opstå og vil holde dig informeret igennem hele processen, samt give dig besked før vi annullerer din ordre. Hvis din ordre annulleres, så vil vi tilbagebetale enhver betaling, du måtte have foretaget hos os uden at påføre dig ekstra omkostninger.

 

Priser og betaling

Alle priser er i danske kroner inklusiv moms, men eksklusiv eventuelle fragt omkostninger.

Den totale pris du accepterer, når du afgiver en ordre, er det beløb, som vil blive trukket fra din konto, når din ordre er afsendt. Beløbet trækkes ikke før, vi har behandlet og afsendt din ordre.

Kommunikationen mellem dig og vores betalingssystem er sikret med SSL (Secure Socket Layer). Da vores betalingssystem håndteres af Clearhaus/Quickpay, er de også de eneste, der har adgang til dine betalingsdata.

 

Retten til at annullere (Fortrydelsesret) 

Du har 30 dages returret og ombytning, når du handler hos os.

Du har ret til at annullere et køb inden for de første 30 dage, efter leverancen er modtaget under forudsætning af, at produktet ikke er ødelagt, har været vasket og kan sendes tilbage i den samme stand, som da du modtog den. 

Hvis 30-dages perioden udløber på en helligdag, en lørdag, en søndag, grundlovsdag, juleaften eller nytårsaften, har du mindst indtil den herpå følgende arbejdsdag til at returnere din ordre.

 

Returnering

Hvis du gerne vil annullere dit køb, efter du har modtaget varen, så sender du den til os før 30-dages perioden udløber. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen, enten ved selv at finde forsendelsesmetode eller ved at anvende den forudprintede label, der ligger i din pakke. Benytter du den forudprintede label fratrækker vi 30 kr. af det beløb, der tilbagebetales, når vi har modtaget din retur

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken og send din pakke med tracking.

Når vi har modtaget de returnerede varer og har tjekket, at disse lever op til vilkårene for at annullere, vil vi refundere beløbet svarende til den fulde købspris ekskl. evt. pris for benyttelse af den forudprintede returlabel. Bemærk venligst, at der kan gå op til 2 uger før din refundering krediteres. 

Hvis vi finder, at din ret til at annullere ikke kan imødekommes, så kontakter vi dig via e-mail.

 

Reklamation eller defekt

I tilfælde af et defekt produkt eller en inkonsistens – f.eks. hvis produktet er blevet beskadiget under transporten til dig – så undskylder vi dybt og beder dig kontakte os med det samme. Det er vigtigt, at du klart kan beskrive problemer/defekten. Hvis din klage accepteres af vores kundeservice, så refunderer vi hele købsprisen og alle transportomkostninger.

Bemærk venligst, at der kan gå op til 2 uger før du kan se krediteringen på din konto.

 

Fejl og mangler 

Du har 24 måneders reklamationsret. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at man har konstateret fejlen eller manglen.

Bemærk venligst, at ovenstående ret til at påråbe fejl og mangler kan udløbe før 2 år efter, at du har købt produktet, hvis produktet ikke er lavet til at holde mindst 2 år, eller hvis det er blevet brugt uden for ordinær brug.

Påråbning af fejl og mangler gælder kun produkter, som falder under definitioner for sådanne under dansk ret. For mere se www.forbrug.dk.

 

Disputser

For enhver disputs angående fusion.dk dets aftaler eller købt hos denne falder under dansk lov og skal behandles af en dansk domstol medmindre andet er bestemt af obligatorisk lov.

 

Privatliv

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse. Du kan læse mere om vores privatlivs- og cookiepolitik her.

 

Andet

For at handle med os, skal du være fyldt 18 år og have et godkendt kreditkort.

Du kan finde informationer om dine tidligere ordrer ved at logge ind på din profil (se øverst på websitet).

Vi anbefaler, at du tjekker din ordre, før du afgiver den. Før du afgiver din ordre, er det muligt at rette de informationer, du har givet os såsom fakturerings- og leveringsadresse. Når du har afgivet din ordre, modtager du en kvittering, som er et resume af den ordre, du netop har afgivet.

Vi gemmer din ordre og ordrebekræftigelse således, at du på et hvert tidspunkt og ved at kontakte os kan modtage en kopi.

 

Disse handelsbetingelser er sidst revideret d. 08.10.2020